I morgon är det nyår!

Och dom har redan börjat skjuta raketer och smällare här i stan. Tur att jag och husse skott tränade Helmer som liten, det är guld värt! Tänk alla hundar som ligger och trycker under möbler och har ångest för alla skotten!

Fy bubblan va hemskt dom måste må :( Willys och alla ICA maxi butikerna har i år tagit avstånd ifrån att sälja fyrverkerier! Super bra tycker ja då spec, barn inte kan göra illa sig på raketer som de snott hemmifrån.


Kommer ni ihåg de där tigersmällarna å skit som fanns när man var liten? dom var ju dunderfarliga! Vi tävlade om vem som vågade hålla i en sång längst, och nej det slutade inte lyckligt. Tur jag var för feg så mig drabbade det inte ;)


Idag var det ju kanon väder så jag och en kompis syster var ute och gick i solen i 1,5 timme. Helmer sprang lös och upptäckte massa vattenhål som luktade skunk! Men roligt hade han :) Gissa om ngn fick bada när vi kom hem :S

Så nu ska jag handtvätta hans fina halsband/halsduk (som Moa har gjort) som det står helmer på, för jag glömde ta av den innan :/




Nej nu ska jag bara mysa i soffan med lilla H som ligger på sin back on track pläd och myser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0