Hurray

... klago brev!

Vaknade 5 i går och 3 idag. Kul! Förbannade skulderblad - ont ont ont! Egentligen borde jag vara skit trött som gick upp fem i går morse och la mig vid 21 och vaknade varje timme fram till 3. Inte att jag bara vaknar till utan jag måste gå upp oxå. Fy fan va less jag är på detta! Har INGEN ANING om hur det är att sova normalt längre dvs 8h sömn.

Flera år sedan jag kunde sova så gott. Men skitsamma så länge jag slipper den ilande smärtan som finns där vad du än gör så blir jag nöjd.

Ett riktigt klago inlägg - kan inte ligga ner - då låser revbenen ihop. Tar en promenad och försöker se det från den ljusa sidan. Den som inte har fått sovit på ett tag pga smärta vet hur det känns, ni andra har ingen aning. Du är trött men försöker du sova så får du ondare och ondare.

Klä på mig och ta en promenad med min lilla trofasta ängel. Viker inte en tum när jag försöker sitt sova i soffan i v-rummet. Har alltid en tass emot mig så han känner om jag går iväg. Stackarn, han har knappt sovit han heller :(

Tobbe vaknade 5 och skulle till jobbet så har ivf fått tigerbalsam på. Ingen som vet ngn extremt bra salva emot smärta? Ngt som verkligen ger extrem kyla eller värme?
Tigerbalsam, den starkaste känns inte ett skvatt! - skit grejer


Nej nu ska jag ut och gå - ställa om mina negativa tankar. Finns alltid ngt gott med allt ont - svårt att tänka mig det nue...



Finaste ängeln min <3

Kommentarer
Postat av: Ahlström

Har du provat Aloe Vera heat lotion? den tycker jag är jättebra iaf :) http://www.foreverliving.se/sv/vara-produkter/vara-bastsaljare/aloe-heat-lotion

2011-01-26 @ 09:49:00
URL: http://teoch.blogspot.com/
Postat av: moa

usch då va jobbigt det låter :S

2011-01-30 @ 21:07:23
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0