Traktor hjulen går ront ront ront



Den här låten har jag haft i huvudet under hela förmiddagen! Tömkört hästarna på volt och tränat på traven - gud va  roligt MEN gud så mkt jag har glömt bort! :O Jag måste sätta igång med tömkörningen så allt kommer tillbaka ordentligt! :)


Helmer bus var med på morgon fodringen sen har han luffsat runt till kl 13.00 så nu ligger lillskiten i soffan mätt och nöjd - sover gör han så klart oxå:)

I morgon blire att tömköra igen sen vidare till Frötuna gård i Fellingsbro och rida där oxå:) ROLIGT! Nu börjar hästeriet komma igång igen - benet mitt är fortfarande lite knas men att komma upp på häst ryggen igen betyder mera:)


-Tjing!


Urk H har fisit.... :S



Mattes lilla stalldräng:) - okej han srpinger mest runt som en kanon kula men ändå:) Skönt ju att få sträcka ut benen på landet och flyga över snöhögar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0