Huvudvärk, bihålor...

Jag är så sjukt stressad just nue, inombords.

Och jag skyller på att den onödiga påraktiken gjort det, jag vet att den ända jag kan skylla på är mig själv men den sög ur all energi jag hade. Min lust att jobba med människor bara försvann. Konstigt - trots att jag aldrig någonsin kommer att jobba inom hemtjänsten så kände jag hur fel allt kändes.
Men jag ska spurta på med ALLT nu inför jul lovet och sen ska jag göra snö änglar hela vintern lång!

Nej denna praktik var inget för mig, underbar handledare men resten är bara skit.


Det tar massor av energi att gå på en praktik plats där man redan kan allt - och veta att man lika gärna kunde ha lagt denna tid till massa annat som jag behöver göra.


SÅ nu sätter jag punkt (när jag har fått spy galla över detta) så kan jag lägga all ny energi på framtiden:)


Nu känns det mkt bättre! Ska äta - sen ut på en mysig promenad med helmer och samla massa ny energi och i morgon har jag prov! :) Så ikväll blir det en kopp med mörk choklad i varm mjölk och massa lagar ska prentas in i huvudet :)


-Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0