Belöningsplattan

Börjat köra med belöningsplattan med Helmer, fungerar bättre och bättre! Han blir taggad till max och håller sten koll med ögon kontakten för att inte missa "varsego!" signalen. Fot gåendet börjar sitta tajtare nu speciellt när han är mellan mig och belöningsplattan - nöjd matte :)


Vi tog en härlig höst promenad idag, vad är bättre och mera rofyllt än att gå ut och gå med sin bästa kompis? inte kommer jag då på ngt som är bättre än det som medicin för själen.


"-Härligt att springa så fort man bara kan i höst vädret!"

Så himla skönt att kunna ha honom lös trots att det kommer hundar och joggare, bara kunna kalla in honom till sidan och sen ge ut kommando igen.


Liten börjar bli stor - och han har mognat massor! Jag hinner knappt med själv alla hans framsteg - oftast märker man sånt "det där måste vi träna mera på" saker.



Och sen en sak till, på torsdag nästa vecka så ska jag vara med i Gó kväll på svt :)


-Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Det där med belöningsplatta låter lite intressant, det har jag aldrig hört om förut. Kan du inte göra ett inlägg där du berättar lite mer om det? :)



Sv: Jaaa äntligen satt 100 poängare. Tusen tack för gratulationen till poängen och titel. :D

2011-10-17 @ 08:44:26
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0