Den som letar den finner :)

Och jag hittade äntligen Helmers fina scarf! :)


Helmer var omöjlig att ta kort på idag! ...

Jajaja, MEN ni ser ju hans snygga scarf ivf :)


Vill du oxå ha en sån till din vovve? Tjejen som gjort detta heter Moa Waern, vet inte om hon gör dem längre men ni kan ju alltid fråga? :) LÄNK TILL MOA




I morgon sticker jag till Umeå! Tar natt tåget dit, och jag är sjukt nervös :S Kommer göra på mig innan direkt sändningen :S

Och så undrar jag varför jag sover så dåligt? Ha, det måste ju vara detta som är "problemet"!



-Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: moa

åhh va fin han blev! snyggingen xD

det är helt okej att du länkar, jättekul! Jag har tagit bort sidan med scarfsen men om nån frågar så syr jag ;)



vad ska du göra i direktsändning??? :o

2011-10-20 @ 13:18:02
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0