Inom kort kommer det upp mönster och förslag på armband

Och dessa ska ni oxå kunna beställa, ni som vill :)


Just nu sitter jag och flätar en jäkla massa fyrflätor till nosgrimmorna till tränsen (som jag hoppas kommer i morgon! :) )



Undrar om jag hinner göra en drös innan julmarknaden? Men det finns ett problem - jag vägrar stå på julmarknad. Inte för att jag inte vill vara där utan för att jag verkligen hatar att frysa! :/



Nästa vecka kommer alla renhornsknappar ( satans dyra pluttiga saker! ) och till dess hoppas jag att jag hunnit med resten av beställningarna :)

Jag ska försöka få upp kort på bloggen på olika förslag och redan klara designade armband - men självklart får ni komma med egna förslag och färgval - eller låter mig välja helt fritt :)

HÄR HAR NI NÅGRA IVF :)



Vitt renskinn med vanlig 3-fläta i tenn och skinnrem


4-fläta med skinn remar inblandat med tenn (förslag på fläta)


Ett bredare armband med 4-fläta, herr modellen av "vanligt" tennarmband. 4-flätan är flätad på ett anorlunda sett då jag tycker den vanliga ( se ovan ) är för tjejig på en kille.


En vanlig 4-fläta helt i tenn (flät förslag)


Klassiskt tennarmband med svarta detaljer


Jag syr enbart med sentråd, då den håller bättre!

Bredder på de olika armbanden går och att variera - fler bilder kommer inom kort! :)

Vill du beställa redan nu? Då är det klart i god tid innan jul :)
Skicka då ditt namn och telefon nummer till [email protected] så tar jag kontakt med dig ang mått osv :)


-Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emma Olofsson

Oj hur lyckas du slarva bort dem?! Jag har full koll på alla mina, viktigt verktyg i hundträningen ju ;)

Riktigt snygga armband förresten! :)

2011-10-30 @ 17:04:46
URL: http://hundliiv.wordpress.com/
Postat av: Melissa

Vad fina armband du syr. Du skulle kunna göra jättefina hundhalsband och koppel med samma metod! Speciellt utställningskoppel, tunna fina, skulle kunna bli en hit.

2011-11-01 @ 09:34:42
URL: http://mestwest.blogg.se/
Postat av: elinor

Vad duktig du är :)

2011-11-02 @ 15:10:53
URL: http://engelstoft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0