Min pall!

Jag har ju glömt att visa ett av mina nattliga hobby! ( Ni som känner mig vet att vissa nätter sover jag nästan inget) Detta var perfekt - för jag varken stör grannar eller hund och sambo :)


Förts målade jag den - var typ furufärgad först:P (hatar furu färgat)
Sen sprayade jag dit hjärtat (gjorde först en schablon dom jag höll på att bli galen på!)
Efter det så lackade/limmade jag fast servetter. När de torkat så Limmade/Lackade jag fast kort!

Enkelt och kul samt väldigt personligt blir det :) Dock tog en färg i skrivaren slut som ni ser är bilderna nästan blå gråa - man jag tyckte inte att det gjorde så mkt !





Men men roligt vare! Om det är ngn mer som vill göra en sån här så hojta till så visar jag vilka färger, lack och lim jag användit mig av :)


-Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: moa

sv: åh va kostar det? tror det kommer bli så snyggt! Dobby skulle passa i 29-34cm om de är halvstryp :D Du får komma och sälja dina saker på vår julmarknad!

2011-10-24 @ 16:09:35
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0