Onsdags mys

Jag har stor handlat idag - haha om ni såg mig handla hade ni förstått varför min sambo handlar.

Jag:
"Åh det där ser gott ut det tar vi. Åh det där ser oxå gott ut det tar vi!"

Haha plus att när ja
handlar så blire inte alls så himla många kassar att ta hem ;) Vad kan det bero på? Haha Ja jag vet inte...



Ett av de beställda armbanden som ska sys ihop :) Roligt när man får fria händer! Kul oxå att man kan tänka i andra banor - mot våren tänkte jag beställa hem renskinn i lite olika färger, typ ljusgult och såna sommriga färger :)


Ni som vill beställa kan göra det, men eftersom jag pluggar så blir det kanske inte klart på 2 dagar bara utan det beror på tentor och prov :) Men max en vecka kan jag säga ivf :)




Hallå!!??! Hur kan jag ha missat detta? Oboy med MÖRK choklad smak!
Syndigt gott!


Nä ut med Lilla killen i regnet på sista rundan innan det är dax för att sova - i morgon blire praktik!



-Tjingeling





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0