Ibland...

-Föregående inlägg raderat-


jag måste skaffa mig en ny blogg eller en till kanske det heter.

En blogg där jag kan ha armbanden för sig och min blogg, mitt liv för sig. Jag kan helt ärligt säga så här i efterhand att jag tycker på riktigt att det är otäckt att folk som sett mig på gokväll kommer fram som om man vora allmänhetens människa att prata med när dom inte ens känner mig.



Det stoppar en att skriva ut sina tankar då man vet att denna blogg kan läsas av alla - speciellt folk man inte känner. Jag förstår de större bloggarna typ Kissie att dom blir provocerande skitstövlar

inlägget handlade ivf om nedanstående....



Snart 3 år sedan och du är ändå enormt saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0