Underbara Sälen!

Tänk att få komma till en ort du egnetligen bara hlrt talas om innan ch du bara älskar byn/orten!

jag har sakt det förut och säger det igen "Här vill jag bo" :) Jag avskyr att åka skider men jag älskar snö! :) Så det skulle nog kunna gå ändå:) Det har regnat hela dagen men vad gör det? Är så tok mysigt här!

Plus att jag får en massa extra arbete gjort - pluggar ju till undersköterska nu så massor att plugga - men kul är det :)

Nu vet jag vad jag vill jobba med! Undersköterska passar bra - personkontakt och inte som sjuksköterskorna då de har fått mer och mer pappersarbete istället för att "jobba med människor"...



Morgon Mys! Mattes fina <3


Fler bilder kommer i morgon! Då ska jag ut och fota så ni får se hur fint vi bor denna vecka.


-Tjingeling!


Juste jag har blitt tok kär i Seethers låtar! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0