Så ni tittar fortfarande in kära läsare :)

Då kan jag lika gärna slänga upp en bild som ni kan kolla på denna gång istället för massa gamla inlägg. Bloggar för full på andra bloggen just nu så denna har lagts i träda en stund :)



Eftersom en hund under 2 år inte ska klövje tränas (enlg exp.) så har jag väntat och om några evckor så blir han just 2 år! Idag började vi med att gå några hundra meter med tomma! Han var super duktig och skrittade metodiskt fram. Körde mkt kontakt och han älskade det! Wiieehoo lättförtjänat godis tycker han "bara titta" är ju en baggis. Dock hade vi inga direkt störningsmoment heller såe, bara hans kompis som var med och sen en skolavslutning som vi gick förbi.



Det är super kul! Om det görs på rätt sätt så inte hunden får ont i ryggen! :)

Kommentarer
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Vi är här inne och tittar ibland! :) Blir förstås nyfiken på din nya blogg.

2012-06-11 @ 22:14:16
URL: http://goldendays.nu
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Alltså när du säger problem med njurarna så är det såhär att jag hade njurstensanfall för ca två veckor sedan.. Kan det ha med det att göra? Jag har varit på en röntgen efteråt men inte fått svar på om det grus/sten som var där är borta.

Nej jag har inte testat stödstrumpor, men har haft benen i högläge. Åhh håller på att bli tokig:(


Haha, att du målar naglarna som en femåring tror jag då inte. Hihi, på denna bilden med rött lack var jag väldigt skakig, men jag lyckades väl okej ändå haha.

2012-06-21 @ 12:01:46
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0