Sakna sakna sakna!

Jag jobbar ju natt, och fy vale vad jag saknar min hund på nätterna!

Sitter och kolla på kort och filmer på honom. Hur 17 kan man tycka om en hund så himla mkt? :S



Jaja om 4 och en halv timme så får jag träffa honom igen :D Då blire morgon promenad, och hoppas det inte blåser...


Nu har jag bestä'llt hem massa mera tenntråd, för jag ska göra ett till halsband till "hemme". Och nu vet jag precis hur jag vill hat oxå :D Så jäkla synd det är så dyrt bara men renskinn och tenntråd.

Lägg ut bild påt när jag är klar :)


Mitt gryn <3

Kommentarer
Postat av: Moa

sv: oj det låter spännande :o och svårt! måste vara mycket plugg

2012-06-04 @ 22:53:26
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0